< >
Aranżacja wnętrza sklepu z ekskluzywną odzieżą damską, ANIEA ANIEA Powierzchnie handlowe Powierzchnie handlowe
< >
Aranżacja wnętrza sklepu z ekskluzywną odzieżą damską, ANIEA ANIEA Powierzchnie handlowe Powierzchnie handlowe

Zadaniem architekta była aranżacja powierzchni pozostawionej po poprzednim najemcy z zachowaniem charakterystycznych cech innego lokalu, należącego do tego samego inwestora.

Jako że sklep posiada w swojej ofercie szereg marek, zyskał neutralne, przeniesione z poprzedniej lokalizacji, jasne, beżowe tło. Kolor ten tym razem jednak wystąpił w szlachetnej, matowej fakturze. Dodatkowo kompozycję kolorystyczną tła wzbogaciła naturalna, dębowa, bielona okleina wraz z gresem imitującym ten kolor, a także szare i stalowe dodatki.

Elementem spinającym i uspokajającym pozornie swobodne rozsatwienie mebli, zarówno wolnostojących jak i ściennych, była geometria i moduł powtarzający się w ich proporcjach, mozaice posadzki czy rozstawiu elementów montowanych na i w suficie podwieszanym. Modularność ta umożliwiła dowolną zmianę aranżacji sali sprzedaży oraz witryny sklepowej zależnie od potrzeb sprzedawcy

Minimalizm wymusił dbałość o detal, a także oszczędność formy. Detal odwołuje się do form i elementów architektury Gdyni. Posadzka inspirowana była przedwojennymi parkietami i mozaikami, front i portal wejściowy zaś formą przedwojennych kamienic Śródmieścia Gdyni. Oprawa wisząca nad ladą sklepową oraz kanapy obszyte dekoracyjną nicią dodały całości industrialnego, morskiego, portowego charakteru.

Sklep posiada dużą liczbę przeszkleń od strony pasażu. Pozwoliło to na zróżnicowanie witryn wystawowych. Mamy zatem witryny: otwarte, zapraszające w strefie wejścia; półotwarte, intrygujące pojawiającymi się w wąskich kadrach produktami i zamknięte, w formie gablot .

Strefę kasy, przymierzalnie i zaplecze zlokalizowano najdalej od wejścia do sklepu. Miało to na celu zapewnienie prywatności i komfortu klientom zarówno podczas dokonywania tranzakcji, jak i korzystania z przymierzalni czy przeglądania się w lustrach poza kabinami. Jednocześnie zaplecze dostępne zza lady sklepowej oraz obszerne schowki w obrębie lady zapewniły wygodę obsłudze i usprawniły funkcjonowanie sklepu. Meble w bezpośrednim sąsiedztwie lady zapewniły dodatkową osłonę, parawan dla płacących, jak również pozwoliły na wyeksponowanie produktów drobnowymiarowych, dodatków, zestawów promocyjnych.

Wszystkie wyżej wymienione zabiegi miały na celu wyeksponowanie wysokiej jakości oferowanych towarów nadając im pierwszoplanową rolę w nowopowstałej przestrzeni.

Projekt i realizacja: 2014;

Powierzchnia lokalu: 171m2;

Lokalizacja: Gdynia, Polska;

Podobne zjdęcia

homify - modyfikuj swój dom

4.5

Przeglądaj miliony zdjęć dzięki aplikacji homify!

POBIERZ APLIKACJĘ ZA DARMO
Nie, dzięki