Media społecznościowe w promocji marek wnętrzarskich | homify
Comitor Sp. z o.o.
edit edit in admin Poproś o opinię Nowy projekt
Edit project Dodaj zdjęcie

Media społecznościowe w promocji marek wnętrzarskich

Instagram i Facebook to aktualnie najprostsze i najskuteczniejsze platformy pozwalające na aktywne zaistnienie marek wnętrzarskich i pracowni architektonicznych w Internecie. Dobrze dobrane treści i atrakcyjny materiał zdjęciowy pomagają w promowaniu produktów i usług, budując pożądany wizerunek i ułatwiając wyróżnienie się spośród konkurencji. Firma Comitor, specjalizująca się w wyposażaniu kuchnipremium, podpowiada jak prowadzić firmowe profile, by odnieść sukces.


Tworzenie ciekawych treści do mediów społecznościowych wymaga zaangażowania, energii i lekkiego pióra. Wrzucanie przypadkowych zdjęć i mało angażujące posty nie przyniosą nam raczej większych efektów. Warto więc poświęcić swój czas na zastanowienie się do kogo chcemy dotrzeć i tworzenie kreatywnych postów, które pomogą nam zdobyć pozycję eksperta w interesującej nas dziedzinie. Co można zrobić by zwiększyć swoją widoczność i skuteczniej docierać do potencjalnych klientów lub

architektów? Kluczem do sukcesu może okazać się specjalizacja i skupienie się

na niszach produktowych. To trend, który zdobywa teraz coraz większą

popularność.

„Warto dywersyfikować kanały, na których obecna jest firma.

Comitor, dystrybutor marki Blanco, okapów Novy oraz młynków do

rozdrabniania bioodpadów InSinkErator, od dawna dysponuje swoim fanpage’m na FB i IG, ale ostatnio postanowiliśmy iść o krok dalej i uruchomić nowy kanał

komunikacji. Na obu platformach powstały właśnie konta Blanco Polska, na których chcemy skupić się na naszych flagowych produktach - zlewozmywakach, bateriach kuchennych i selektorach bioodpadów niemieckiej marki Blanco. Ich minimalistyczny design i uniwersalne wzornictwo uzupełniają wyposażenie kuchni i od wielu lat przekonują Polaków swą jakością do codziennego użytku. Stworzenie nowych kanałów komunikacji pozwoli nam przedstawić pełny obraz firmy Blanco, wykorzystać jej renomę i potencjał na polskim rynku, szybko reagować na zapytania klientów i skupić się na poznaniu ich potrzeb, pokazując przy okazji jakość tych produktów.” – mówi Anna Wrońska, PR & Marketing Manager Comitor.





  • Media społecznościowe w promocji marek wnętrzarskich Comitor Sp. z o.o. KuchniaZlewy i krany

    Media społecznościowe w promocji marek wnętrzarskich

  • Media społecznościowe w promocji marek wnętrzarskich Comitor Sp. z o.o. KuchniaZlewy i krany

    Media społecznościowe w promocji marek wnętrzarskich

Admin-Area