Stoisko wystawowe marki Mitchell&Ness, profesjonalista: QCA | homify
QCA

QCA

QCA
QCA
Numer jest nieprawidłowy. Sprawdź kod kraju, numer kierunkowy i numer telefonu.
By clicking Wyślij I confirm I have read the Polityka prywatności & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future
Wysłane!
Ten profesjonalista odpowie tak szybko, jak to możliwe!

Stoisko wystawowe marki Mitchell&Ness

Celem projektowym wystawy było zaprezentowanie odwiedzającym asortymentu marki Mitchell&Ness. Mitchell&Ness zostało założone w 1904 roku i jest to jedna ze starszych marek sportowych, która wspierała wszystkie ligi sportowe w USA, a w szczególności znana jest ze współpracy z NBA, NHL i NFL. Wystawa poświęcona była koszykarskim kolekcjom marki i właśnie w tym charakterze została zaprojektowana. Kolorystyka wystawy rodem z parkietów zza Oceanu oraz dynamizm formy, do której inspiracją był charakter boiskowych wydarzeń miała budować anturaż wpisujący się w klimat prezentowanej odzieży. Dominantą wystawy były duże odkręcone i podcięte ściany zasygnalizowane oświetleniem LED. We wnękach znajdujowały się czapki i piłki marki Mitchell&Ness, miejsce do rozmów handlowych oraz wejście do ukrytego zaplecza. Konstrukcję tworzyły belki oraz słupy pod kątem symbolizujące odbicie piłki i ruch. Na podłodze techniczej został ułożony parkiet klonowy charakterystyczny dla amerykańskiej ligi NBA. Odzież prezentowana była na ekspozytorach, które stalowymi ramami i szklanymi płaszczyznami nawiązywały do tarcz koszykarskich, a dzięki swojej przejrzystości dodatkowo wzmacniały widoczność kolorowych strojów.W jednej z dwóch ram każdego ekspozytora prezentowane były zdjęcia ukazujące charakter gry i historię koszykówki.

  • Stoisko wystawowe marki Mitchell&Ness: styl , w kategorii Centra wystawowe zaprojektowany przez QCA

    Stoisko wystawowe marki Mitchell&Ness

    Celem projektowym wystawy było zaprezentowanie odwiedzającym asortymentu marki Mitchell&Ness. Mitchell&Ness zostało założone w 1904 roku i jest to jedna ze starszych marek sportowych, która wspierała wszystkie ligi sportowe w USA, a w szczególności znana jest ze współpracy z NBA, NHL i NFL. Wystawa poświęcona była koszykarskim kolekcjom marki i właśnie w tym charakterze została zaprojektowana. Kolorystyka wystawy rodem z parkietów zza Oceanu oraz dynamizm formy, do której inspiracją był charakter boiskowych wydarzeń miała budować anturaż wpisujący się w klimat prezentowanej odzieży. Dominantą wystawy były duże odkręcone i podcięte ściany zasygnalizowane oświetleniem LED. We wnękach znajdujowały się czapki i piłki marki Mitchell&Ness, miejsce do rozmów handlowych oraz wejście do ukrytego zaplecza. Konstrukcję tworzyły belki oraz słupy pod kątem symbolizujące odbicie piłki i ruch. Na podłodze techniczej został ułożony parkiet klonowy charakterystyczny dla amerykańskiej ligi NBA. Odzież prezentowana była na ekspozytorach, które stalowymi ramami i szklanymi płaszczyznami nawiązywały do tarcz koszykarskich, a dzięki swojej przejrzystości dodatkowo wzmacniały widoczność kolorowych strojów.W jednej z dwóch ram każdego ekspozytora prezentowane były zdjęcia ukazujące charakter gry i historię koszykówki.

Admin-Area