hoom – profesjonaliści w kategorii Meble i akcesoria w miejscowości Poznań | homify
hoom

hoom

hoom
hoom
Numer jest nieprawidłowy. Sprawdź kod kraju, numer kierunkowy i numer telefonu.
By clicking Wyślij I confirm I have read the Polityka prywatności & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future
Wysłane!
Ten profesjonalista odpowie tak szybko, jak to możliwe!

PROJEKTY

Hoom powstał z potrzeby piękna. Po to, aby dobry polski design i rzemiosło rozgościły się w domach na całym świecie.Meble, które tworzymy cechuje surowość, prostota i naturalne wykończenie. Chcemy, aby nasze projekty były odzwierciedleniem piękna natury i jak najlepiej oddawały jej charakter.

Dzięki współpracy z lokalnymi rzemieślnikami wszystkie meble hoom produkowane są od podstaw ręcznie. W ich wykonanie i wykończenie wkładamy swoje doświadczenie, pasję i serce.

 Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że jeden wymiar nie zawsze pasuje do każdego wnętrza. Dlatego nasze meble są w pełni personalizowane. Jeżeli chcesz, możesz dopasować wymiary, kolory, gatunki drewna i wykończenie mebla do własnych potrzeb i wnętrza. Napisz do nas, a wspólnie stworzymy dla Ciebie idealny produkt.   

Jeśli jednak nie znajdziesz u nas tego, czego szukasz, z chęcią wykonamy mebel według Twojego projektu, lub sami pomożemy Ci go zaprojektować. Uwielbiamy takie wyzwania!   Do produkcji mebli używamy wyłącznie litego drewna, są to zarówno rodzime gatunki, takie jak dąb, jesion, sosna oraz drewno egzotyczne. Wszystkie posiadają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council). Oznacza to, że surowiec pozyskany został z certyfikowanych lasów, w odpowiedni i bezpieczny dla środowiska sposób. Aby jeszcze lepiej dbać o otaczający nas świat sadzimy drzewa w całej Polsce. Jeden sprzedany stół, to jedno posadzone drzewo!

Usługi
Stoły na zamówienie
Obszary usług
European Union
Adres
Młyńska 12
61-730 Poznań
Polska
+48-537848555 www.hoom.co

Opinie

Termin w jakim miał zostać wykonany stół to 45-50 dni roboczych (umowa podpisana 9 kwietnia 2018) 25 czerwca, napisałam do Pani Kingi jak wygląda sytuacja z zamówieniem, dostałam odpowiedź że stół będzie gotowy do wysyłki na początku przyszłego tygodnia. 27 czerwca poprosiłam o potwierdzenie terminu dostawy ponieważ specjalnie na ten dzień musiałam brać urlop - ze strony firmy cisza. 29 czerwca ponownie napisałam o potwierdzenie terminu dostawy, dostałam odpowiedź że stół będzie w czwartek najpóźniej w piątek czyli 5-6 lipca i będzie on do nas wniesiony. W Czartek 5 lipca oczywiście dostałam telefon, że stołu nie będzie i będzie on w przyszłym tygodniu w poniedziałek 9 lipca po godzinie 18 i zostanie on wniesiony. Dostałam nr do firmy spedycyjnej, cóż za zdziwienie kiedy okazało się ze stół wiezie kobieta i nic nie wie o tymże miał być on dostarczony z wniesieniem. Stół oczywiście nie przyjechał w umówionym terminie. Odebraliśmy go dopiero 11 lipca wieczorem po 13 i pół tygodnia oczekiwania. Jak zawarto w umowie blat miał być wykonany tak, by nie było widać łączeń poszczególnych desek drewna, niestety widać je wyraźnie, odznaczają się one kolorystycznie. Nie dostaliśmy również żadnej instrukcji użytkowania i pielęgnacji blatu a jest to bardzo istotne w przypadku blatów drewnianych. W ramach rekompensaty firma obniżyła nam cenę końcową stołu... Na tym niestety nie koniec... Po niespełna 4 miesiącach (11 listopada) zauważyliśmy mocne pęknięcia i wyginanie się blatu. Blat główny nie licuje się z wkładkami bocznymi po rozłożeniu. Napisałam do firmy jak wygląda sytuacja. Pani Kinga oddzwoniła do mnie i poprosiła abyśmy poczekali do stycznia ponieważ mają obecnie bardzo dużo pracy i oczywiście usuną wadę stołu. Usunięcie to potrwa tydzień, niewiele ponad tydzień... Do 23 stycznia nikt się nie odzywał więc napisałam do Pani Kingi.Dostałam odpowiedź, że stół zostanie odebrany w przyszłym tygodniu środa/czwartek czyli 30-31 stycznia. W środę 30 stycznia nikt się nie odezwał więc napisałam email. Dostałam odpowiedź że firma transportowa miała awarię i czy mogą przyjechać w poniedziałek (4 lutego). Oczywiście jak zwykle dostosowałam się i zgodziłam się na ten termin. W poniedziałek około godziny 12:00 napisałam pytanie o której możemy spodziewać się transportu stołu. Pani Kinga napisała że zaraz to ustali i da mi znać, przez dwie godziny nikt się nie odzywał więc ponownie napisałam. Dostałam informację, że przewoźnik się że mną skontaktuje. Oczywiście przewoźnik zadzwonił i powiedział że nie ma szans na dostarczenie stołu w dniu dzisiejszym. Odpowiedziałam mu aby w takim razie ustalili to z Panią Kingą i czekam na informacje kiedy nastąpi dostawa. 5 lutego napisałam do Pani Kingi zapytanie kiedy stół będzie dostarczony bo musimy zaplanować tydzień. Pani Kinga odpisała mi, że zorganizowała transport zabiorą sam blat ale muszę mieć kogoś kto pomoże wnieść stół do samochodu. Transport miał być w okolicach godziny 13:00 w środę (6 lutego) Do godziny 14:00 nikt się nie zjawił, napisałam więc do Pani Kingi po czym dostałam telefon od przewoźnika że będzie ale dopiero wieczorem... kierowca oczywiście gonie rozkręcił ani w żaden sposób nie zabezpieczył tylko zabrał w całości. teraz ponowny czas oczekiwania - miał być tydzień, niewiele ponad tydzień. Najpierw dostałam informacje że wszystko zostanie dodatkowo wzmocnione i jeszcze raz zeszlifowane i zabezpieczone, następnie że warstwy te musza schnąć. Czas końcowy to oczywiście 3 tygodnie czekania i ponowne problemy z transportem... miał być w piątek, potem we wtorek z samego rana a oczywiście przyjechał wieczorem. Niestety wada nie została usunięta, mało tego zmieniony został kolor blatu o czym nikt nas wcześniej nie informował. Dołączam zdjęcia jak wygląda teraz blat. Od razu po odbiorze stołu zadzwoniłam do Pani Kingi jak wygląda sytuacja, że jest gorzej niż było wcześniej a wada nie została usunięta, poinformowałam również że prześlę jej email ze zdjęciami. Od tego czasu nikt się nami nie kontaktuje... Sprawę zgłaszamy do rzecznika praw konsumenta.
18 dni temu
Data projektu: Kwiecień 2018