BBHome
edit edit in admin Poproś o opinię Nowy projekt

Opinie

Polecam! Zamówiłem łóżko za pośrednictwem sklepu stacjonarnego, obsługa miła i profesjonalna. Panowie od transportu również bardzo sprawnie wnieśli i zamontowali łóżko.
około 2 lata temu
Polecam!  Obsługa na wysokim poziomie, krzesła bardzo dobrej jakości. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, na pewno do Was wrócę :)
około 2 lata temu
Data projektu: Grudzień 2021
Sklep internetowy działa w sposob skandaliczny. Rok temu kupilam lampe z informacja ze dostawa bedzie w ciagu 3 dni. Srodki zostaly pobrane z konta. Przes 2 tygodnie nie bylo zadnej informacji o dostawie, po moim telefonie dowiedzialam sie ze lampy nie ma w magazynie. Pieniadze zostaly mi po kolejnych 2 tygodniach zwrocone. Ponowilam zakup w tym tygodniu, historia sie powtorzyla. Pani na infolini powiedziala ze oddzwoni i sprawdzi co z moim zamowieniem. Nie oddzwonila. Po kolejnym moim telefonie poinformowala mnie ze lampa jest niedostepna i bedzie moze w grudniu. Zamierzam zglosic to do Urzedu ochrony konsumenta. Sprzedawane sa rzeczy ktorych de facto nie ma i pobierane sa za nie pieniadze z konta.
ponad 2 lata temu
Bardzo miła obsługa I pełen profesjonalizm. Dziękujemy za świetne zakupy
prawie 3 lata temu
zadzwoniłam do sklepu internetowego czy krzesła którymi jestem zainteresowana mogę zobaczyć w którymś ze sklepów stacjonarnych. Dostałam odwiedź, że są nawet dwa na Burakowskiej. Na miejscu okazało, że nie ma żadnego. Pani nie potrafiła powiedzieć kiedy będą, nie wiedziała na próbniku, które wzory to jest skóra, a które to ekoskóra. Na koniec jak poprosiłam, żeby do mnie zadzwonili jak już będą mieli krzesła to pani powiedziała, że mają tyle pracy że kartka im się zgubi z telefonem i to ja mam dzwonić i dowiadywać się czy są i kiedy będą. Dodam że 1 krzesło kosztuje ok 2 tys. złotych i jest na zamówienie. Nie wiem jak mam kupić krzesła do salonu wydając kilkanaście tysięcy złotych bez uprzedniego ich obejrzenia i sprawdzenia czy w ogóle są wygodne, bo przecież zwroty towarów na zamówienie są niemożliwe.
ponad 3 lata temu
W salonie niewiele mają, na stronie internetowej mam zdjęcia, ale nie można ich powiększyć. Także decyzję mam podjąć na podstawie 5 cm zdjęcia niemal 2 metrowego produktu wartego tysiące złotych, pomijając już fakt, że o 100% zawyżonej cenie. Czytając opinie o marnej jakości i fatalnej obsłudze klienta pozostaje poważnie się zastanowić czy skórka warta wyprawki. Moim zdaniem zdecydowanie nie.
około 4 lata temu
Abażur, który do mnie dotarł, a dokładnie srebrna obwódka była bardzo złej jakości. Poszarpana, pozawadzana i brzydko wygląda. Oczywiście sklep przed wysyłką mnie o tym nie poinformował. Gdybym wiedział że jakość srebrnej obwódki na białym abażurze jest tak słabej jakości nigdy bym tego nie zamówił.
około 4 lata temu
nie uznają żadnych reklamacji nawet tych wynikających z ich błedu , właściciele jacyś niezbyt teges
około 4 lata temu
Witryna tego sklepu to doprawdy kpina z klienta. Nie da się nawet zobaczyć jakiego typu asortyment jest oferowany, gdyż wyskakuje niemożliwy do usunięcia pop-up blokujący widok i wymuszający zgodę na otrzymywanie newslettera i akceptowanie jakiegoś ich regulaminu. Jest to niezgodne z Ustawą RODO, bezczelne naruszenie podstawowych praw konsumenta. Jak firma postępuję tak bezczelnie w sotsunku do klienta już na poziomie strony www, to co dopiero jak trzeba będzie reklamować towar? Lepiej omijać z daleka.
ponad 5 lat temu
Poproś o opinię